Wednesday, October 8, 2008

Selamat Hari Raye





Rasenye x t'lmbt lagi nk wish selamat ari raye kat korang sume. Sorila dah lame x update blog ni. sunyi sepi semacam jek. Amcam raye taun ni? mesti sume hepi2 kan. Congratz kat Jun yg akan btunang chinese new year ni. Thanxla sudi menjemput saye. *sob*sob*..sebelah kaki akan melangkah ke arah itu (oit.jgn pikir lain) maksud aku ke alam itu la.alam perkahwinan..*sob*sob*..mcm x caye jek. Semoge Jun bahgie dgn pilihan hatinye. amin =)


Kat sini ade sket gamba2 tyme raye aritu. Sminggu dok kg. raye sakan aku taun ni. Hope korang pon sudi taruk gamba2 raye korang kat blog ni yek.




Bakal mak mentua aku..muahaha
xla, ni kazen aku


mcm monyet!



terkenang dosa2 lampau...




kami di kampung..



Ibu, abah dan adik2...



1 comment:

sweet and sexy said...

ahaha...aku nmpk dh ubie farah...kikiki
~~~eli comel~~~