Saturday, May 10, 2008

saat..

akhir nyer saat perpisaan terjadi juga.....

huhuhuhuhuhu...... tetiba terpikir... kan bgs klu kite xserapat cam ne msti skrg xkan sedey2x..
jahat kan aku.. huhuhu *sob2x*
sedey bangat nie... tulun.... cam kosong lak jiwa..

anyway, aku rase amat bertuah dapat kenal korang sume... arigatou neh.. coz jadi kawan y terbaik y aku ade... wonderful friend..

zek, eli, jun sume dah balik.. perghhh... sedey giler... cam xcaye mase tuk bersama dah berakhir... lepas nie sume akan focus kat khidupan msg2.. cam xleh trima lak..

mcm2 kenangan ade... huhuhu

beli beg duit sama pattern ngan eli, beli cincin ngan zek bukan satu tp smpai dua... hehehe..
pastu gi jalan2 ngan kekawan.. tine slalu bw kete.. coz aku xmau bw wpun ade lesen.. hehe..
gi class sesama.. slalu je sempoi dtg lambat.. pastu wat muka xbersalah.. klu thun 2 dulu lec srh rehat 5 minit je tp ktorg sempat lg g mkn kat kafe.. mmg huru hara r... aku, eli ngan zek lak sesempoi je ikut mood nk ponteng class discrete.. poyo je ek.. pastu alsan mmg baka abis.. hehe..
g reround labuan.. melawat taman burung time hujan.. i2 blm masuk lg time g kk.. makan pun mmg save budget abis.. kongsi 1 bilik = 8.. mmg cam sardin r.. nk cite kat sini... mmg xckp r...
klu aku jumpa zek mmg klu xcite pasal kattun mmg xsah... sory ek kekawan y laen.. ;)
thn 1, thn 2, thn3.... sume best...

mmg sangat best dapat kenal korang sume.. xtau nk mgambarkan cam ne perasaan tue...
mmg aku akan rindu r kat korang.. please keep in touch..


LOVE YOU ALL WITH ALL MY HEART


1 comment:

sweet and sexy said...

sedey la...huwaaaaaa..... :'( ~~eli