Tuesday, May 6, 2008

For All MY Friend... LOVE YOU_east

Fana Fafau....

dak nie mmg baek.. slalu je huru hara ngan aku dlm bilik.. haha
lyn je ek.. pening kpla kak ani tgk kite.. hehe..
sory ek fafau klu slalu je wat haru biru.. lyn je aku cite pe2.. tq2..
my roomate ku y best the gempak r.. (^___^)
nnt nk tumpang rmh ko blh??? time praktikal.. (wat muka kesian) haha..
anyway.. ngan fafau nie slalu gak bermanja2.. haha.. oppss..
lyn n dgr je klu aku psg lg Jepun.. gomen neh..
wa ai nie.. ('',)

June..

Dak nie wat skali final project ngan aku.. mmg cam dugaan r.. tp akhirnyer ciap gak..
jun sory ek spjg tempoh wat project tue ade y xbest ker.. hontoni gomenasai..
slalu gak sembang cite ngan ko.. mmg best r.. n ko pun slalu dgr cite aku.. cayang ko..
pe2 pun nnt kite jumpa lg.. time praktikal.. leh gegeh2 lg..
ingat time aku xpsg internet lg slalu ko beri laluan kat aku n zek cr video kat-tun.. mmg huru hara r.. smpai pg lak tue.. thanks lg.. cam2 gak cite bincang... ;)
..... (^__^)

Reen..

kenal reen nie sejak dr matrik lg.. pastu leh jd member baek lak.. reen...
time first year mmg byk r kenangan antara kite.. ceh wah..
slalu g r berpoye2 bersama2..
huru hara, haru biru sume ade.. ;)
aku tak kn lupakan sume tue.. kawan aku y baek.. (^___^)
reen ingat lg ko mrh *tut* pastu dia trs mes aku.. thanks..
haha.. ingat2 balik mmg klakor.. =)
pe2 pun remember me always... ('',)

Tina...
hi tina... (^__^)
kawan ngan tina.. mmg best r..
sbb tine slalu ade idea g jalan2.. bw jln2.. sayang tina..
time g kundasang.. jln2 labuan, g mkn, siar2.. n etc
syok r.. njoy and happy
nnt ade rezeki kite g reround lg.. melancong...
thanks ek coz slalu burnkan cite tuk aku..
love you.. =)


Fiqah...
fiqah... dak nie hapy2...
slalu mes2 time cuti.. cite2 pasal drama kat tv..
mmg layan r.. hehe..
pastu slalu cr cite2 n burn...
slalu gak wat huru hara kat bilik fiqah.. dia slalu wat air.. ;)
xie xie.. syg figak juga..
fiqah jgn lupa aku tau.. ;)
fiqah... slalu gak tolong aku.. tq..

Ely......
hi eli y comey.. kekonon kot ;)
eli y baek juga...
eli... sory tau klu slalu je cite pasal kat-tun..
ko kena dgr je.. gomen neh.. (^___^)
jgn mrh2 nnt kena jual.. ahaks..
igat.. saat kite lemas.. mmg sehidup semati r.. hahaha
bak kate perpatah.. u die i die.. huru hara sggh..
tp njoy.. ingat aku slalu.. pastu jgn lupa tau slalu2 r dtg semenjung nnt leh g jln2 lg.. =)

Zek...
hi zek chan...
tak tau nk ckp pe.. tadi dah ckp byk kat buletin.. hehe..
copy n paste je leh tak? hehehe
pe2 pun mmg best r kawan ngan ko..
akame moment = zekis..
everything is sweet.. ceh wah.. hehe..
ingat aku slalu tau.. kenangan terindah..
crazy love... don't ever stop.. =)
*ring.. kat-tun.. * ashiteru..

kak ani...
thanks ek coz slalu je lyn fafau ngan is..
wpun kami nie huru hara... hehe
sayang kak ani.. ;)
pe pun.. mmg best gak dapat berkongsi cite kat-tun ngan akak.. (wpun junno slalu dbuli)
hahaha.. gomen neh..
setia tau pd junno.. hehehe
opss 1 lg thanks tau coz blanje pizza time besday and td.. (6/5/08)
ingat kat org slalu.. (^__^)


ayang...
thanks gak coz slalu bw g bandar..
ngan ayang pun teringat kat pulau kuraman.. hehe..
anyway.. hope we always be friend forever..
ingat slalu saat kite jalan2.. suka2.. =)
sayang slalu... (^___^)

anyway.. sume sweet memory akan terus kekal di'ingati..
sayang korang sume.. gonna miss you all..
jgn lupa aku tau.. huhuhu...
sory and thanks for everything.. halalkn segala y ter2.. ;)
*LOVE YOU ALL SO MUCH*

1 comment:

sweet and sexy said...

oohhh...
seriously aku menitiskan air mata bc entry ni... TT___TT... apesal tiba2 sumer aku jd emo smcm je ari ni? huhuhu... Zek